Gerard-Anita.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Gerard en Anita

Marcel

Beste Anita en Gerard,
Ik hoop dat jullie de reis van jullie leven mogen beleven.Geweldig dat jullie op deze manier te volgen zijn. Ik wens jullie veel plezier en geniet ervan !!!

Groetjes Marcel

Cees

Hoi Anita en Gerard. Allereerst wil ik jullie bedanken voor de gezellige, warme en vooral leuke avond van vorige week. Hardstikke leuk deze site ik zal jullie zeker volgen. Ik weet zeker dat dit de reis van jullie leven gaat worden en ik wens jullie een geweldige tijd daar aan die ander kant van de oceaan. Pas goed op elkaar en vooral links aanhouden.(ik vraag aan Elske dat ze een oogje in het zeil houdt) .. Groetjes Cees

Hee Gerrit!

Dank voor de link en ik ga jullie avonturen zeker volgen. Ben net weer aan de slag na een lang weekend Rome en jij vertrekt juist nu. Zal je missen met de daily walks. Mocht er nog WIS nieuws zijn dan zal ik je dit niet onthouden. Goeie trip, geniet, tot snel!

Mzzl,

Dave

ger

haaaa die gerrit en anita
wij weer terug keivet gehad
kan niet wachten op jullie eerste berichten
geniet ervan he!!!!!!

famke

Je bent nog niet eens weg, en ben nu al benieuwd naar je eerste verslag, geniet van alle dingen die je gaat zien, en wij genieten met je mee door middel van je verslag doeiii tot over 6 weken

Wessel en Ria

Fijne verjaardag in China en een heel leuke stadstour.Groetjes Wessel en Ria

Ria Huisman

Hoi Anita, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad, geniet van Hong Kong.

Ria

Marcel

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Anita. Ik wens jullie een fijne dag.

Groetjes Marcel

Jorn