Gerard-Anita.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Gerard en Anita

Reacties

Reacties

Marcel

Beste Anita en Gerard,
Ik hoop dat jullie de reis van jullie leven mogen beleven.Geweldig dat jullie op deze manier te volgen zijn. Ik wens jullie veel plezier en geniet ervan !!!

Groetjes Marcel

Cees

Hoi Anita en Gerard. Allereerst wil ik jullie bedanken voor de gezellige, warme en vooral leuke avond van vorige week. Hardstikke leuk deze site ik zal jullie zeker volgen. Ik weet zeker dat dit de reis van jullie leven gaat worden en ik wens jullie een geweldige tijd daar aan die ander kant van de oceaan. Pas goed op elkaar en vooral links aanhouden.(ik vraag aan Elske dat ze een oogje in het zeil houdt) .. Groetjes Cees

Hee Gerrit!

Dank voor de link en ik ga jullie avonturen zeker volgen. Ben net weer aan de slag na een lang weekend Rome en jij vertrekt juist nu. Zal je missen met de daily walks. Mocht er nog WIS nieuws zijn dan zal ik je dit niet onthouden. Goeie trip, geniet, tot snel!

Mzzl,

Dave

ger

haaaa die gerrit en anita
wij weer terug keivet gehad
kan niet wachten op jullie eerste berichten
geniet ervan he!!!!!!

famke

Je bent nog niet eens weg, en ben nu al benieuwd naar je eerste verslag, geniet van alle dingen die je gaat zien, en wij genieten met je mee door middel van je verslag doeiii tot over 6 weken

Wessel en Ria

Fijne verjaardag in China en een heel leuke stadstour.Groetjes Wessel en Ria

Ria Huisman

Hoi Anita, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad, geniet van Hong Kong.

Ria

Marcel

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Anita. Ik wens jullie een fijne dag.

Groetjes Marcel

Jorn

Gefeliciteerd moeders! x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!