Gerard-Anita.reismee.nl

Wellington

Hallootjes weer,

I-net heeft ons enige dagen in de steek gelaten, vandaar even alles bijwerken met wat korte verhaaltjes en foto's.

Van Tongariro naar Wellington was een lange en vermoeiende reis ( korte stops in Napier, Greytown en Rivendel) die bij aankomst beloond werd met een geweldige kamer in een mooi hotel, het Museum hotel in Wellington, meteen tegenover het Te Papa museum en uitzicht op de haven. De eerste avond hebben we gebruik gemaakt van de roomservice in het hotel, heerlijk......wat een verwennerij. De volgende dag hebben we Wellington, de hoofdstad van Nieuw Zeeland verkend. Met de kabeltram naar boven en via de botanic gardens omlaag gewandeld. Daarna een bezoekje aan het Te Papa Museum gebracht. Nog wat door de winkelstraten geslenterd en heerlijk gegeten bij een Belgisch bruin cafe, daarna weer terug om alles voor te bereiden voor de overtocht met de Interislander Ferry naar het zuidereiland.

Gerard en Anita.

deb

WOw, dat zal moeilijk worden om deze vakantie nog te kunnen overtreffen....!! Ge- wel- dig mooi! Even voor jullie informatie...hier staan de tuinstoelen buiten en de zon heeft Hollandia bereikt! aaaaahhh!!!!
Have fun!!

Ton

zoooo wat is het er mooi, willen jullie nog wel naar huis ????? Ik zit naar n roodborsje te kijken dacht dat dat al geweldig was maar na jullie foto's voel ik me zielig. geniet van jullie verdere reis.
groetjes Ton