Gerard-Anita.reismee.nl

Auckland

27-02-2012/ Aankomst Auckland

Na een vlucht van 11 uur zijn we gearriveerd in Auckland. Met een taxi naar ons hotel, The Quadrant. Mooie studio met alles erop en eraan, zelfs een wasmachine. Deb troost je, we hebben een was gedraaid tijdens onze vakantie, vervelend he! Nog even door de stad gelopen om ons een beetje te orienteren, snel terug naar het hotel.....een gigantische jetlag zorgt ervoor dat we voor 20.00 uur al op bed liggen ( Eerst nog braaf sesamstraat gekeken)

28-02-2012/Auckland

Na een goede nachtrust en een stevig ontbijt gaan we Auckland verkennen. Eerst naar het domain, mooie wandeling door een park en een bezoek aan het Auckland Museum. Daarna een wijk waar nog oude trams rondreden, langs de boulevard terug naar het centrum. Dan de skytower...brrrr.....die is echt hoog... eerst naar een hoogte van 187 meter met een lift, duizelingwekkend (letterlijk) uitzicht. Daarna nog wat extra verdiepingen erbij en we stijgen naar een hoogte van 220 meter. Mooie uitzichten, mooie foto's gemaakt. ( Foto's volgen, lukt nog even niet). Na een heerlijke maaltijd in het hotel gaan we weer op tijd naar bed...morgen de huurauto ophalen op het vliegveld, vervoer naar de vluchthaven is al geregeld....voor 8.30 uur morgenvroeg. Welterusten voor nu!

Lisa

Wat klinkt het allemaal heerlijk en mooi!
Geniet er maar flink van!
xxxx

Corina

bohhh klinkt echt fantastisch ben benieuwd naar de foto's
geniet! :)
groetjes Corina

bert nel

zo nu links rijden haha we zijn benieuwd!!!
sucses hou mekaar in de gaten en als je mooie kantjes ziet; denk aan mij!
houdoe

Rini

Misschien mosterd na de maaltijd, maar mijn recept tegen jetlag: Om 5 uur 's-middags aan het bier en dan volhouden tot minimaal half negen. Doelstelling is om dit vol te houden tot een uur of 10 en dan voel je jezelf de volgende dag net als na een avondje stappen in Nederland. Brak maar perfect normaal en terug op ritme :)
Maar klinkt erg goed hoe jullie bezig zijn! Ben benieuwd naar de foto's.

Ria Huisman

Wat klinkt het allemaal geweldig.. alleen die jetlag ( liever een kater).
Shop walhalla HongKong, als ik de lotto win of een rijke vent tegenkom.. dan gaan we !!

Heel veel plezier in het mooie Nieuw Zeeland.. land van Lord of the rings... hoop dat je snel foto's plaatst.

Kus voor jou en Gerard denk aan jullie xx

Milan

Even een klein berichtje uit gemeenteland. Tot nu toe gaat het allemaal nog goed hier. Geen rare dingen, tenminste niks anders als normaal. Zo te lezen, en te zien aan de foto's, verloopt de reis prima. Leuk om dit op deze manier bij te kunnen houden, ga zo door! Zometeen gaat het weekend voor mij beginnen en dan zal ik nog eens een goede borrel drinken op jullie! Anita en Gerard, proost! Geniet er verder van en je hoort nog wel van mij. Groet.

nel en bert

mooie foto's een heel andere wereld, we zijn benieuwd naar het vervolg.
let maar niet op nel, die denkt dat jullie nu de hele dag naar kantjes zoeken en dat advies van Rini ????
met een kater rondlopen aan de onderkant van die wereldbol lijkt me niet zo leuk.

Cees

Hardstikke leuk om dit zo te kunnen volgen. Ik weet zeker dat Elske dit fantastisch had gevonden en jullie elke dag had gevolgd. Foto's zijn prachtig wat moeten jullie genieten, he. Groetjes Cees.